Pack och packning!

Jaha nu hade jag gjort denna veckas arbetspass. I alla fall det utanför hemmet. Resten av veckan kommer att gå till att packa ihop lyan. Har än så länge bara packat två kartonger, för att de är ju inte så smart att packa bort det vi använder. Nu är det nära faktiskt! På torsdag åker vi till Veddö för att hänga med Louise släkt tills måndagen. Nästa vecka hoppas jag på att Nathalie och Edward dyker upp och sen är det flytt dags. SÅ eftersom jag inte jobbar mer denna vecka så känner jag väl att jag borde fixa här.


Idag var butikschefen tillbaka på plats. Det var kul att se henne idag, jag tror hon var nöjd med mitt och Kajsas jobb! Hon hade förväntat sig en stor hög med papper och saker att göra, men det hade hon inte! Fick klar tecken om att jag har semester i slutet av augusti... synd bara att jag har två omtentor som MÅSTE sitta då, annars får jag inte läsa det jag vill till hösten. Vill fortsätta läsa kalkylering, men klarar jag inte tentorna blir det marknasföring. Visst det är väl inte illa det heller, men inte mitt första hands val.

Är bra sliten idag med, hämtade Louise i Borgholm i natt och kom hem sent. Klarar inte de där två dagarsfyllorna lika bra som innan... Men vädret tillåter ju faktiskt inomhus aktviteter, så jag behöver inte ha dåligt samvete för det. Jag tror att jag behöver flytta utomland, för jag längtar alltid efter sommaren för att få soool men varje år blir jag lika besviken. Inte är det särskilt soligt nu inte. Ska flytta någonstans där solen lyser för jämnan... Vet inte var eller när, det är ungefär som med allt annat i mitt liv. Ingen större aning om vad jag håller på med, men allt brukar lösa sig i slutänden!

Nu till packningen, shoppade loss på coop idag. Tjejen i kassan kollade lite underligt på mig när jag köpte ett paket mjölk och bröd och ville ha 5 papppåsar. Men hon får kolla hur mkt hon vill, för påsarna är exemplariska för flytten!
Ciao!

Såg föresten att jag ligger på plats 7 i glasögontävlingen, är så glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0