Diggiloo.

Jag fick följa med Jennifer till Öland igår och kolla på Diggiloo! Hon fick gratis biljetter från sitt jobb och jag hängde med. Vi hamnande sjukt nära schenen. På rad tolv, så att vi hade scenen precis bredvid mig.

Antal folk framför...

Antal människor bakom. Heheh vi satt bra långt fram. Trodde inte att jag skulle uppskattat Diggiloo så mkt som jag gjorde, hade aldrig köpt biljetter själv, men det var bra!!








Ja det var alla möjliga som sjöng och showade...
Jag satt så nära scenen att rätt som det var hade jag en mick i nyllet och fick sjunga med på "blinka lilla" med Jennifer bakom! Hahaha inte illa, värsta All sång på skansen känslan....

Så jag passade på att fota henne... Haha!
Men dte var en mkt kul kväll och det var kul att umgås med Jennifer, har blivit väldigt dåligt med det på sista tiden. Av någon anledning träffar vi våra kompisar mindre nu är vad vi gör på hösten och våre, skumt men sant.

Jag vaknade med ett ryck förut och trodde verkligen att jag försovit mig... hittade inte mobil och rusade ut för att se vad klockan var. Jag fick det till att klockan var tio i tio och hann tänka snabbt, men då hinner jag ju öppna precis klockan tio... Men som tur var var klockan bara åtta. Jag hatar att vakna så, med hjärtklappning.

Men det är jobb idag, virrigt då Kajsa och jag försöker sköta butiken utan butikschef, men det ska funka!
Sen blir det plugg och lite bira på Byttan!
Ciao!

Snälla fortsätt rösta på mig på swoty.se. Det går att rösta en gång per dag per dator... Det vore så kul att komma till Stockholm!! Snälla!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sa du att du skulle på diggilo när vi pratade? För i så fall var jag väldigt disträ, det hade jag missat totalt! Måste få skryta lite, vet du vad jag sprang på? 24,39!! Jag är så grym! hihi... kram på dig vännen min!

2009-07-09 @ 21:21:28
Postat av: Fia

NÄ jag tror inte att jag sa det... Men det var nice! Kram!

2009-07-11 @ 17:37:59
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0