The small pub, what else?!

Igår tog jag fram min lite romantiska sida och fixade räker och vitt vin.

Det var rikitgt gott, det känns lite som sommar då, eftersom vädret fått för sig att strejka så får man göra det bästa av situationen. Det var mysigt att bara sitta i soffan och käka och prata. (Under alla tallrikar ser ni vårt nya bord, det är så fiiint, i just love it!)

Vi fixk med oss Signe ut och hamnade som vanligt på Lilla Puben, var annars. Det var en bra kväll och jag har bara lite ont i huvudet idag. Vet inte vad jag vill göra i kväll.. det vore skönt att bara vara hemma och ta det lugnt men samtidigt så är det ju bara lördag en gång i veckan. Hm, japp vi får se vad som händer.


Kasta ett öga på www.swoty.se och håll koll på mig, det gör jag. Och när ni ändå är där, rösta vett ja'!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0