Svettolga på banken, vilken syn!

Jahaja ännu en dag i sängen. Har gjort ett ansträngande försök att åka ner på stan för att fixa en massa bankgrejer. Jag var nog den enda som gick med dunväst idag, hahah. Men det ångrade jag när jag satt och svettades som jag vet inte vad, senare inne på banken. Jag kan tänka mig att jag stack ut bland alla uppklädda bankarbetare, med mitt hostande, svettiga panna, fula kläder och något skitiga hår. MEN när jag är sjuk hatar jag att duscha, det gör liksom ont i hela kroppen då. Men kanske ska ta steget dit idag, ahahah. För Louise och Chelseas skulls.

En liten bild på mins trogna kompisar i sjukdomenstid, tvn, datorn och katten.

I morgon bär det av till stockholm så jag hoppas att min förkylning tar och bättrar på sig. Det är ju tur att Louise kan övningsköra, för då kan jag ju iaf sitta bredvid, inte för att jag vet om jag ska kalla det avslappnande, hahaha, men jag behöver ju inte köra hela vägen. En av mina fasor är att köra bil i Stockholm, vi ska iofs några mil till så förhoppningsvis slipper jag köra i stan. Vet inte varför jag inte vill köra där, lite men från förr när jag hatade att köra växlad bil. Kanske borde ta tag i den rädslan, brukar ju göra så med mina fobier. Livet blir lite enklare då, ett liv utan fobier alltså.

Nähä ska fortsätta kolla på värdelösa tvprogramm, nysa, fortsätta snörvla och snyta mig. Dricka te, äta glass som jag fick igår och kanske sova en stund till... Hahah underbart kul!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0