Somliga går med trasiga jeans!

Igår gjorde vi det, vi träffade vår nya hyresvärd och skrev på kontraktet för nya lyan. Kul kul kul! Vi satt en stund i trädgården och pratade med honom och fick känna på hur vi kommer att ha det framöver. Ingen av oss är besviken, herregud vad vi längtar. Har visserligen inte börjat packat än, men nästa vecka jobbar jag nästan ingenting så då hinner jag nog. Denna helg ska vi på reggeafestival och helgen efter det kommer vi åka till Veddö och träffa lite "ingift" släkt. Sen är det kört, för sen flyttar vi!!

Igår fick vi några timmars sol, jag är lite besviken på vädret här. De känns att Öland är ett av det mest solsäkra ställena i Sverige och det borde smitta av sig på Kalmar tycker jag. Men jag har iofs lite mer att göra på jobbet när solen inte skiner, får då vill folk shoppa! Jag fick shoppa lite igår, köpte ett par nya jeans på vero moda.


Jag är glad, jag gillar dom som 17, Louise med, hahaha! Detta är taget efter en liten sväng med övningskörning. Vi kör nästan varje dag nu. Vår lilla bil får rulla en del, måste säga att det var en riktigt bra investering!

Det går sådär för mig i glasögontävlingen, jag trillar sakta men säkert neråt. Jag kan inte göra mer än att be er rösta. Jag har förbrukat min röster både på jobbets dator och hemma, men men. Kommer jag till final så gör jag.

soon off too work.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: louise

den här bilden knäcker!!!!!!

2009-07-17 @ 12:13:00
Postat av: Fia

En bra fotograf!!

2009-07-17 @ 14:03:12
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0