Sjuk sjuk sjuk... blä blä blä...

Hela dagen har jag suttit/legat i sängen med datorn och hörlurar. Det känns något frustrerande att bara ligga still en hel dag utan att göra ett skit. Louise talade om att det kanske är det enda sättet att bli frisk, så jag får tro henne. Jag har ju en massa saker att göra, men icke jag har legat här still som bara den.

Har lyckats kolla på en del filmer, ringt lite iaf inför flytten (lite nytta) och klappat katten. Just nu ser jag en film som jag nog inte skulle rekomendera. The machine girl. En vansinningt roligt dålig asiatiskt slatterfilm där blodet sprutar mkt overkliget, de dödar till höger och vänster och låter folk äta sin egna fingrar. Som ett litet extra plus är skådespeleriet vanisinnigt dåligt. En mkt bildande dag.

Vill att Louise ska komma hem nu, skulle faktiskt kunna tänka mig att bli omhändertagen, ahahaha det händer ju inte så ofta. Hon ska köpa glass åt mig! Så några spännande utflykter blir det inte idag...

Tillbaka till splatter!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskling nu sitter jag på jobbet.. Saknar dig redan.. vill att du ska bli frisk nu love.. Vi hörs sen.. Älskar dig!

2009-07-22 @ 08:18:19
Postat av: Elin

jag är oxå sjuk....vi kanske har fått svininfluensan=)

2009-07-22 @ 11:05:53
Postat av: Fia

Elin: Ja antagligen en liten släng av svininfluensan. Har du också börjat grymta lite och fått en liten utväxt, ja lite likt en gris knorr:) ??



Älskling: Vi ses snart!!

2009-07-22 @ 14:49:38
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tänka sig, du har exakt likadana hörlurar som jag har! Dessutom är du ganska lik mej i fejjan (marginellt). I övrigt verkar vi ganska olika (jag har inga katter, ingen flickvän, inget intresse för ekonomi osv.). Konstigt när man hittar folk på internet så här som känns så nära men ändå så långt borta...

puss

2009-07-22 @ 15:31:19
Postat av: Fia

Josefin Josefin, vad härligt att har något lika ;) även om det bara är hörlurarna! De är jäkligt bra förövrigt, vilket betyder att du också har stil :)

Puss

2009-07-22 @ 15:53:45
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Elin

ja lite grymtande har det varit...nån knorr har jag dock inte sett än..kanske kommer

2009-07-22 @ 15:58:20
Postat av: Fia

Jag har ringt och kollat med sjukrådgivningen och det är tydligen en vanlig sommarförkylning. Hahaha, så hoppas att svansen går tillbaka nu när jag är "friskförklarade"!

2009-07-22 @ 20:47:58
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0