omtenta på omtenta...


Jag har omtenta igår. Å då kan man ju tänka, med tanke på bilden att det kasnke inte är så smart att plugga och dricka öl samtidigt, nu är ju fallet inte så att jag måste dricka öl för att kunna plugga. Men hela veckan har jag jobba på Albrekts först och sen pluggat på kvällarna. När jag väl kom till tentan så gick det inte, jag kunde bra mkt mer än förra gången men inte tillräckligt för ett godkänt, to bad. Jag missade en hel del i kursen, och de frågorna var en ganska stor del av kursen. Så det är bara att sätta den i augusti igen.

SÅ nu har jag avklarat en vecka med jobb och plugga. I morgon är det ledigt, det ska bli så skönt, jag ska göra ingenting tror jag. Eller så ska jag packa eller om vädret tillåter så ska jag sola.

Pratade med min bror förut och han är med en annan famlij på Öland, stackarna har ju inte haft särskilt fint väder. De har haft regn hela veckan. Det hade varit kul att ta sig till Böda strand och hälsa på lillskiten denna vecka men vi får se vad som händer.

Något ni kan göra, är ju att rösta på mig!! Jag ligger helt okej till, så länge jag liggar bland de tio med flest röster är jag överlycklig. Jag har röstat de gånger jag kan, men behöver hjääälp!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0