Ny vecka...

Jag hade en riktigt bra dag igår! Full med städning och annat som jag inte hinner annars... Kan ju låta sådär kul men det var skönt att få det gjort. Städade i flera timmar och hade min nya hörlurar på mig! Snart ska vi ju flytta och jag försöker förbereda mig för det! Vill inte ha en hets flytt som förra gången, då vi stressade in i det sista. Längtar iaf till det bär av.

Jag gjorde några bilder igår i min mobil, mitt nya lilla nöje när jag inte har så mkt att göra. En av dom kan jag visa här:


Nu bär det av till jobbet, en ny veka, nya problem... Ska nog gå bra, jag och kajsa klarade ju oss utan butikschefen förra veckan!

Snälla snälla hjälp mig i glasögontävlingen! www.swoty.se nu ligger jag på plats 11, och då blir det ingen final. Det hade varit riktigt kul att få komma iväg! SÅ be nära och kära att rösta, och rösta så många gångar som går!! Tack!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att ens kommentarer uppskattas någonstans. Med tonårsbarn hemma får man inte mycket uppskattning när man lägger fram sina åsikter. Kan inte förstå varför???????? Jättekul att ni vill komma till oss på Veddö.

Kram Åsa

2009-07-13 @ 21:30:28
Postat av: Fia

Hahah har ju varit tonåring själv så nog vet jag att mammas åsikter inte alltid är de bästa. Men på min blogg är de uppskattade!



Japp snart kommer vi och hälsar på! Ska bli jätte kul!

Kram

2009-07-15 @ 08:40:24
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0