God morgon... yes it sure is!

Herregud jag somnade klockan nio igår och vaknade halv nio i morse. Bra jobbat Fia! Vi klämde i oss pizza igår och skulle bara kolla lite tv i sängen, jo tjena det blev tolv timmars sömn, haha! Så nu är jag ikapp, är pigg och kanske lite produktiv idag.

Okej, jag kan gnälla på vår katt, och hur töntigt nu detta än är, så var hon vansinnigt söt i morse. Chelsea ska vara med precis överallt, även tydligen när vi äter frukost.


Haha lilla hon!

Louise har börjat övningsköra med mig. Och för henne är det ju bra att jag har haft körkort i sex år och är 24 år snart 25. MEN för mig så vette 17. Jag minns liksom den 12 maj 2003 som om det var i förrgår. Jag kommer inte glömma när jag parkerat utanför vägverket i Örebro och stängt av motorn. Han som satt brevid och hade bedömt mig frågade: "Hur gick det här då?!" Jag svarade: "Eh, det är väl upp till dig och bestämma!?"
Han tog tid på sig, kollade i sitt protokoll och så sa han: "Du klarade det utmärkt!". Den lilla papperslappen jag fick då är nog en av de bästa papperslappar jag haft. Men som sagt det är 6 år sen... Var tog de åren vägen?! Jag som inte åldrats ett dugg. Tycker att jag är precis som då...
Jag tycker att alla som har haft körkort en längre tid borde övningsköra med någon. Det är riktigt intressant att gå från att lite slött köra runt och tycka sig ha full kolla till att sen helt plötsligt vara "lärare", det är lite skillnad. För helt plötsligt måste jag kolla åt två, kunna svara på frågor och jag har inte kontroll över pedalerna. Kan rekomenderas! Sen har jag ju en bra elev ;) så det går så bra så!!

Nu ska jag och kattskrället städa i väntan på att solen ska komma fram, om den nu behagar göra det.
Have a nice sunday!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa "theExboss"

1 blogg=1 röst KRAM

2009-07-12 @ 12:36:47
Postat av: Louise

Ahh världens finaste katt har vi!!!! Man blir så geeky stolt!!!

2009-07-12 @ 15:01:13
Postat av: Stina

sööööt hon är då!!!

2009-07-13 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0