Ford KA is the shit!!

Den som någonsin säger att en Ford Ka är liten ska nog fundera en gång till. Vi handlade på IKEA idag och fick med oss en tv bänk, en 120 cm och en 60 cm del, ett soffbord, två sittpuffar, lite annat... skålar och så vidare. ALLT gick in i bilen plus två person! Bilder hoppas jag att jag återkommer med snart. Vi har redan fått upp allt och det kommer att bli väldigt nice!

Jag ligger riktigt bra till nu på glasögonstävlingen! Tack för de röster jag fått!

Louise och jag har tre dagar ledigt tillsammans nu, ska bli skönt. Vi har redan klarat av en fredag men en massa planering inför flytten! Vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen, men det ska bli skönt!

Mille åkte i morse, lite tomt här hemma. Men han kommer tillbaka när han saknar oss allt för mkt!!
Just nu sitter vi och dricker öl med Signe!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0