De nya prylarna!

Vi fick komma förbi nya lägenheten idag och mäta lite, gud vad jag längtar tills vi ska flytta. Jag tror att det kommer bli jätte fint! Det är magiskt att man alltid föreställer sig att ytorna är mkt större, eller snarare annorlunda än vad de är i verkligenheten. Köket var lite större, sovrummet kändes lite mindre och vardsrummet var större men med andra mått... Vi  ska äntligen få till ett skrivbord sär man kan dra för ett draperi så attt om man vill kan "städa bort" röran! Har lite andra ideer också, ska bli så kul. inte alls långt kvar nu!
Så här ser soffbordet och tvbänken ut... ska på lite ben på bänken bara... men det tar vi nog senare!


Jag fick ta fram min händigaste sida igår. Fixade baksidan på tvbänken så att alla sladdar kan stick ut där, så nöööjd så!
Den gamla tvbänken ska vi göra om till en hallmöbel liknande sak!

Cioa!

Kommentarer
Postat av: Stina

sjyssta grejer! Får komma ner och hälsa på sen när ni kommit iordning i nya lyan!

Ville bara säga att jag saknar dig!!

Puss

2009-07-07 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0