VG, fina bokstäver!

Nu har jag avslutat min kurs i Etik! Det gick bra! Fick VG på mitt examinationsarbete, känns braaa! Får se vad det blir för betyg på hela kursen, har inte varit så aktiv på seminariumena (ser jag kan tydligen inte ens stava till det)... Gillar inte att diskutera när jag är tvingad till det. Det går an när jag vill diskutera men inte så på beställning.Det är tydligen det som varit lite meningen med kursen att kunna få tilldelad en åsikt och sen kunna argumentera för den. Å då borde jag ju kunna argumentera för mina egna åsikter också. Känns i alla fall att jag fixat ett vg! Nu är det en vecka innan företagsekonomin drar igång! Det ser jag fram emot!

I morgon blir det bowling för hela slanten! klassen ska samlas och köra ett parti! Det ska bli kul! Så jag kan se fram emot träningsverk i ena skinkan och i högra armen, liten syndrom som brukar dyka upp när jag bowlar.

Etik och ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0