Söndag i all ära...

What a morning! Vaknade av att Louise skulle gå upp och ta sig till jobbet. Genast blev jag påminnd om gårdagen. Huvud dunkade och munnen var torrare än värst öken. Vi var bortbjudna igår till kusin och man. Efter att vi igår gått en lång promenad igår och vi gjort oss iordning, tog vi oss till casa de Zetterstörm. Där bjöds det på mat, lax och pressad potatis, och ost och kex och efterrätt. Allt smakade mycket bra!! Den bjöds även på öl, vin, baylies, skumpa and so on. Så idag mår jag som jag förtjänar... Louise var tapper och tog sig upp i morse. Vi åt "lunch" vid halv 3, då såg hon helt okej ut! Har hört på omvägar att mister Zetterström var i lite samma skick som mig idag...

Jag har inte gjort ett skapandes dugg idag. Kollade på Lets dance, igen. Tog mig alla fall till KGs, riktigt hak. Men bra mat när man mår lite-så-dagen-efter! Fick i mig potatismos...





Kusin ringde förut och hade hittat en lapp i sin kompis trappuppgång; trea byttes på större etta! Perfekt ju! Lägenheten låg på en parallell gata till den vi bor på nu. Det låter ju hur perfekt som helt, trea, rätt område och bytes! Louise ringde upp killen som hade satt upp lappen. Han lät lite förvånad först och sen sa han; "jaha det var ett och ett halvt år sen jag satte upp den. Sitter den kvar?!" Så det blev ingen lägenheten denna gång heller... Men nån gång dyker det upp en, det är jag säker på!
 Tillbaka till att inte gör någonting alls! I morgon börjar skolan igen, eller ja vi har ett sista seminarium för att sedan vara ledig till den 20:e. Så från och med i morgon är etikkursen klar!! Jippi yeay!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0