Bowling och andra hobbies!

Igår blev det bowling. Det var kul men det gick riktigt dåligt, vet inte riktigt vad som hände. Men det var riktigt kul så jag får bort se från de dåliga resultatet. Den enda lilla olyckan som skedde var att en fågel blev tvungen att skita på min jacka. Jag fattar inte hur de lyckas pricka just min ärm. Jag är glad att det var ärmen å inte mitt hår. Efter bowlingen blev det ett stopp på lilla puben. Det var också väldigt trevligt! Det var länge sen jag å Louise var där kom jag på...

Det påminner mig om en av våra första kvällar här i Kalmar. Det regnade och vi var sugna på en öl. Vi gick förbi lilla Puben och blev in love! Ett litet ställe med väldigt trevlig personal. Jag kommer exakt ihåg var vi satt, vi skulle absolut sitta på uteserveringen fast att det regnade. Personalen kom med filtar, hahah men är det sommar så är det.

Jag har hittat två hobbies! Den ena följde med Lousie nya kompis! Han har lagt över alla Sopranos säsonger på min dator! My god it's good! Så det är min första hobbie. Extra sängen är fortfarande kvar i vardagsrummet. Fattar inte varför vi ska ha en större lägenhet när allt får plats i ett rum. Jag önskar bara att kylskåpet stod lite närmare sängen, hahah. Jag har blivit mkt lat...

Min andra hobby är måla. Jag köpte en duk och oljefärg på clas olssons! Vi får väl se hur länge jag tycker att det är roligt men jag har iaf börjat på en bild! Det värsta med den där färgen är att det tar så lång tid för den att torka... Fortsätter man att måla så kladdar det i varandra. Jag kanske får sätta mig med hårtorken å öka takten lite på torktiden.




Ja den är inte klar på långa vägar men det är kul!
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0