Tore!



När jag var hemma i Nyköping över julen blev jag förälskad. Japp, det var en liten rödhårig sak med en annorlunda, lite bitter MEN söt uppsyn! När han tittade på mig så smälta jag. Jag smälte som en klick smör i solsken! Det var katten Tore som jag föll för. Det var nog blandningen mellan bitterheten i hans ansikts uttryck och att han var bedårande söt som gjorde att jag kände igen mig lite, hahaha(Louise tycker att han e ful, dumma dumma...)!! Han bor  tyvärr hos stina inte hos mig(hihi sorry stini). Men jag fick det stora äran att bli gudmor åt den lille! Så nu mera är jag en stolt gudmor åt den fantastika lilla Tore!!

Kommentarer
Postat av: Tore!

Hej Gudmor!

Du får riva dumma louise som säger att jag är ful. Jag är ju sötast i världen, tur att du förstår det! Nu ska jag busa med min syster Kjerstin. Vi försöker få Leija att vara med men hon är bara tjurig och tråkiga husse och matte säger att de är trötta efter en dag på jobbet, och jag som bara längtat hela dagen på att de skulle komma hem till oss. Hoppas vi ses snart igen världens bästa gudmor!

Ps jag har lärt mig vad jag heter och springer till matte när hon ropar. Ds

Mjau!!!

2009-01-07 @ 18:22:35
Postat av: Kusinvitamin

Hej!!

Hälsa Louise att hon faktiskt har en katt i kollektivet i Stockholm,glöm inte det. Zebbe längtarrrrrrr efter "sin" Lollo!!!Mjau!!!!

2009-01-07 @ 21:00:20
Postat av: Louise

Meeh när ja blev ja den dumma!! What va e de ja hör.. Tore ta det som en komplimang.. Kolla på alla rockstjärnor.. Dem e inte speciellt snygga men har lyckats ändå OCH dem får ragg.. Så du kommer vinna på det i slutänden..

2009-01-08 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0