Roffe!



Okej, näää detta är inte ytterligare ett djur som ska flytta in. Jag jobbar inte för att bygga upp ett zoo och jag står fortfarande för att frihetskänslan överväger en mängd unga små saker! Jag har ju glömt att visa den lilla stjärnan som bor hos oss. Tyvärr flyttar han i morgon, lilla Roffe. Roffe hänger ihop med min tillfälliga sambo, Jennifer. Han är den charmigaste kanin jag någonsin träffat. Å han är så liten och så förbannat söt. Men igår vet jag inte om han ville göra sig osams med mig, han pissade både på M I G och M I N soffa. Hm...  Men jag har kommit över det nu, nästan.

Jag är så glad att skolan kommit igång på riktigt. Vi jobbar just nu med ett grupp arbete, plus föreläsningar och plugga inför tentan. I löv it!! Ser till och med fram emot att sitta i helgen och läsa, ja jag har gått från bloggnörd till plugghäst. Jag vette fan vad som är bäst...

Helgen kommer bestå av plugg och hjälpa Jennifer att flytta. Alltså lugn helg utan alkohol... tror jag. Eller?! Ja vi får väl se hur det blir med den saken...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0