Nypan tur å retur!

Anledning till att jag inte bloggat är inte mitt plugg. Det har inte en så länge kommit igång på riktigt, men det känns äntligen som om jag vet varför jag pluggar. Äntligen börjar företagseknomin!! Vi har haft två föreläsningar denna vecka och jag känner att detta kan bli bra!

Anledning till att jag inte bloggat är att soprans och Jennifer kommit in i mitt liv! Söndagen blev i riktig Sopranos anda. Avsnitt på dagarna och date på Ernesto (italiensk restaurang) på kvällen! Personalen stod och pratade italienska och stämningen var "sopranos", avslutning på det, fler avsnitt från soprans!! Lite nördiga men men... Fast nu lät det som om vi valde Ernesto för att det var lite likt soprans men det var det inte, vi var ute efter deras otroligt goooda pizza!

Jennifer har checkat in! Hon ska bo hos oss tills hon slipper sin äckliga studentlägenhet i slutet på januari. Vilken tur för henne att jag å Lousie bor i extra sängen i vardsrummet.  Hon sover ensam i en större säng än vi och har egen tv... inte illa. Vem vet hon kanske flyttar in på heltid. Trevligt med sällskap i alla fall! Så nu har jag sällskap hela dygnet runt!

I morgon till söndag blir det Nyköping! Ska bli kul! Träffa vänner, fira 30 åring och träffa lilla lilla Axel! Nathalie och Edwards lilla underverk! Har bara sett honom på msn och på facebook, men nu kommer jag få träffa honom in real! Det ser jag så mkt fram emot!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0