Gott nytt år!

Jaha tillbaka till verkligenheten! Efter en väldigt mysig jul och ett fullt nyår så har saker och ting börjat blivit sig mer likt!

Louise och jag hade en riktigt fartfylld vistelse i Nyköping/Bettna/Stockholm över julen. Vi började med besök i Bettna. Julen blev jul men det var väldigt ont om snö. Några små flingor singlade ner med de stannade bara över natten. Tomten såg jag inte skymten av, han hade dock enligt mamma stannat till över natten och lämna julklappar. Tänk att jag går på det varje år... å ändå är jag 24 år. I alla fall fick jag julklappar som jag är väldigt nöjd med! Jag gav även en massa klappar så klart, jag tror att alla gick hem.

Juldagen blev hos Louise familj med mkt god mat! Massa med mat och julklappar. Senare blev det en sväng till det nya stället i Nyköping, Blue moon bar. Herregud säger jag bara, vilket kaos. Jag förstår inte var alla nyköpingbor kom ifrån,  det var tok hysteriskt med folk... Mitt sällskap blev något dragna. En riktigt kul kväll men med ett litet surt inslag...

Dagarna efter juldagen fram till vi åkte tillbaka är mest en massa åka runt. Vi lyckades nog träffa alla vi ville! Ett par nya bekantskaper hann jag med, trevligt att träffa stockholmskollektivet! En dag slog vi rekord, fyra olika besök på en dag! Bra jobbat tycker jag!

Innan nyår var vi tillbaka i Käälmar... Vi firade nyår med en massa mat, öl, i varandras sällskap.Vi hamnade på en fest innan tolvslaget som vi så fort vi kunde lämnde. Vi kom, vi skålade, vi gick. Sen blev det krogen för hela slanten.

Sen är det helt plötsligt är det 2009! Det går fort nu... 2009 kom och med det kom snön. Är det något jag inte gillar så är det kyla och snö. Funderar på att stänga in mig tills snön smältit bort.... burr och bläää. Så nu är det dags att ta tag i detta nya år! Jenny och Anders var det första besöket, de var här i helgen! Jag hoppas självklart på en massa mer besök detta år!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag ska komma till er!! Du har inte bloggat något om att du blivit gudmor...trodde det skulle vara ett inslag, det är ju stort Fia!!!

Puss

2009-01-07 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0