Det är nice att vara ledig!




Igår efter att Lousie slutade jobba klockan 21 fick vi för oss att gå på date. Vi bestämde oss för att grilla korv utomhus! Det låter ju inte så dumt kanske, men efter att vi gått i en och en halv timma för att hitta en bra plats att grilla på gav vi faktiskt upp. Det slutade med att vi grillade korv i pannan och dukade upp med filt och ljus på köksgolvet! Nog fick vi en picnic men inte utomhus...

Vi har haft en så skönt dag idag! Jag har lättat mitt samvete genom att lämna in tre arbeten i min etik kurs. Det är bara ett seminarium sen är kursen klar! Vi har tagit det lungt, gått en lång promenad och ätit. Kan man ha det bättre när man är lediga till sammans?! Vem vet kanske bär det av till gymmet. Ett stället som jag inte besökt på mkt länge och ICA borde fåt ett besök. Det börjar eka i våra skåp och kylen efter nyår och besök i helgen. Den som lever får se!

Ciao, från minus graderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0