Vad hände...?!





Jag vet inte vad som hänt med paret, vi-som-dricker-öl-mer-än-gärna- på-helgen-gärna-mitt-i-vecka-eller-så-fort-det-bjuds. Igår morse gick vi till gymmet innan Lousie började jobba halv elva. Bra jobbat! Ingen alkohol igår... god mat fick jag, men sen gick vi å la oss å kolla film. Idag, upp med tuppen, promenad på 1½ timma, check, bjöd Jennifer (som bor själv nu :)) på frukost, check, å nu ska jag börja läsa inför tentan/louise jobbar, ckeck. Vad hände, vad gick fel?? Hur kunde vi två bli värsta hurrtbullarna?! När byttes fredags och lördags ölen ut mot långspromenader och mys i soffan?! (Helt enkelt är vi kanske bra för varandra!!)

Ska jag vara ärlig så känns det grymt skönt i kroppen att byta träning mot öl, haha. Nyhet Fia?!, kanske inte men det är bra skönt att vakna söndag morgon å vara klar i skallen och prestera även en söndag!

Igår bevittnade jag och iofs deltog i en riktigt snabb flytt. Tillskillnad från min å Lousie tre dagars flytt, vilket innefattade släp,bil, 30 mil enkel resa, två hushåll och lite inhandlade på ikea/elgiganten = samlas i en etta i kalmar. Vi skulle tömma Jennifer "äckliga" student rum och fylla det trevliga. Det tog högst 50 mintuer att flytta allt. Riktigt skönt, jag hoppas att min nästa flytt blir lika smidig. Vilket den kunde blivit om killen en våning upp som vill byta sin två mot en etta, förstod att han borde byta med oss. Jag ringde för att fråga om han ville byta med vår men han tyckte den var för dyr. Så jag tvingade honom att spara mitt nummer om han ändrade sig... haha!

Okej, tillbaks till organisationsteorins värld!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: louise

du e de vackraste ja vet min kärlek! att få vakna me dig varje morgon e de bästa ja vet.

2009-02-01 @ 13:06:19
Postat av: Fia

Vill du vakna med resten av våra liv?! Ska vi gifta oss i sommar då?!

2009-02-01 @ 15:54:37
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄTT!!! Ja e på!!!

2009-02-01 @ 16:00:21
Postat av: Louise

alltså de var ja som svara.. blev helt till mig så ja glöämde skriva namn!!!:)

2009-02-01 @ 16:02:28
Postat av: Fia

(Hahaha, vilken tur att du är P Å!) Let's get married then, Fru Pack!Det vore något va? Att ha mig som fru! Då är jag din, på allvar :)

2009-02-01 @ 17:04:44
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Louise

Så betyder detta att ifall vi gifter oss så blir du Fia Pack?? Hör ja rätt?? Det skulle ju bli som nu fast gift liksom!!!! Aaaaaah yeaaah yeeeey jaaa!!

2009-02-01 @ 17:10:27
Postat av: Fia

Hmmm... Fia Pack, Fia Pack Gustafsson, Fia Gustafsson Pack...hmmm. Nu ska jag gå och jobba på min bröllopsfigur! Ses senare frugan ;)

2009-02-01 @ 17:19:14
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja röstar på FRU PACK. Du behöver inte jobba nått på den!! För du e redan perfecto!!!!! Japp!! Hoppas du får en bra dag love!

2009-02-02 @ 09:13:52
Postat av: Åsa

Japp - Lollo och Fia Pack med katten TETRA PACK

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!fick vi in lilla Tetra som namn, vad jag väntat på detta!!!!!!!

You made my day!!!!!!









2009-02-02 @ 21:56:57
Postat av: Fia

hahahah, Åsa du är rolig du! Tyvärr ska ju katten heta Chelsea, hoppas du inte blir alltför besviken på oss :)



Vi kanske får en unge nån gång som vi kan döpa till Tetra... Eller kanske inte...

2009-02-03 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0