Sommar sommar sommar?!




Jag känner att jag behöver berika min blogg med sommarbilder! Jag gick senaste igår och trodde att våren var på väg, men jag hade V Ä L D I G T  F E L. Det snöar. Vi började planera sommaren för några dagar sen och jag vill bara att det ska vara sommar nu, vill ha grönt och soligt ute. Jag vill kunna sitta ute, sola, gå långa promenader, bada, sitta på uteserveringar... Herregud vad jag längtar! Jag hoppas på mer värme och mer sol detta år! Förhoppningsvis hittar vi en liten, billig, skruttig sommarbil så vi kan åka runt med!

Undra vad som händer denna sommar; giftemål, hus, ungar... man vet aldrig i vår effektiva-vi-gör-allt-på-en-gång värld!! Jag menar det hände ju en del den som var! En liten hint om vad som hände sommaren 08 (hahaha):





Jag har fått en massa planer om hur vi kan göra om här hemma! Hoppas på att ta tag i det när lön och CSN kommer! Kanske några av planerna i alla fall! Louise tyckte att det var bra ideer allihop! Hallen är utsatt för min inredningshunger och även kök/"sovrum". Har lusläst IKEA katalogen och hemsida för vad jag ska inhandla. Mina ideer kan innehålla vissa färgskiftningar på väggarna. Jag tror det kommer bli schysst! Just nu har vi fått för oss att vi inte vill flytta, tur att vi är lika veliga båda två, haha! Vi kommer nog inte från Fabriksgatan fören jag är färdig pluggad och vi söker oss till en större stad för jobb. Den som lever får se!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: din kärlek

älskling ja saknar dig. helt galet att man kan vara så lipig o sakna nån efter bara några timmar. men mitt liv blir ju så mycket roligare med dig i min närhet. älskar dig min love.

2009-02-11 @ 19:34:10
Postat av: Fia

Mitt liv är helt perfekt med dig!

2009-02-12 @ 17:34:58
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0