Beundran!



Jag förstår inte hur folk hinner med allt. Jag går i skolan och tränar och är sen helt paj resten av kvällen. Förstå om jag skulle ha hus och barn OCH ett heltidjobb. Jag beundrar folk som hinner med att ha familj! Jag vet ju att med barn följer aktiviteter... Jag hinner ju knappt med mina egna aktiviteter. Jag vet ju att jag hade mer fart när jag jobbade helttid och pendlade, så jag antar jag anpassar mig till tempot runt omkring. Tyvärr började ju skolan i höstas i ett tempo jag inte önskar någon, nu har det visserligen trappats upp så snart har jag väl koll på läget med detta tempo också!

Just nu skulle jag göra ha lite utomlandssemester! Sol, mat och öl! Det vore helt underbart. Gärna Lousie med också!
Men jag ska iaf till Paris i april! Det kanske inte blir solsemester och Lousie ska tyvärr inte med... men jag får hänga med hela familjen G-son. Mamma blir tant på riktigt! 50 bast! Det ska bli väldigt kul att få åka iväg med hela familjen! Men som sagt det är i april, å nu är det feburari... en stund kvar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0