Som sagt fullt hus!!

Fabriksgatan är fortfarande överbefolkat! Lite bild bevis!


Charlie goes girly!

Sötnosen!

Babi Elsa! Så söööt!

Mandi!

Min kära flickvän provar mamma rollen! Ser vackert ut!

Charlie i drömvärlden! Oj Toy!

På jakt efter en traktor.

Hihih... Söta som socker, eller hur?!


Amandha och jag åkte vattenruchtkanan, ett par  ggr eller tio... tjugo...


Ja efter två dagar fulla med aktiviteter så är det Let's dance och film, det har redan varit taco och senare blir det dipp. Jag höll på att skriva att det var en massa "barnfamiljs" aktiviteter... men så olikt våra fredagar är det ju inte, haha! Möjligen att det är lite mer folk här.

Jag Amandha och Lousie tog oss till äventyrsbadet igår. Jag var verkligen redo att visa upp min vinterkropp i bikini. Men vad gör man inte för att Amandha ska få åka kana tusen ggr och simma i vågorna! Japp, då går det ju inte att göma sig i vassen inte... Lousie med sin förskylning höll sig på "land", hon blev fotograf!

I går hann vi med en sväng på stan, mission: köpa traktor. Charlie ville ha en traktor och talade ljudligt om det för oss från att vi lämnade lägenheten tills att han fick den.

Idag blev det IKEA för Katja, Charlie, Elsa och mig! Amndha och Louise fick en eftermiddag på stan, vid slottet och tog sig en fika. I morron blir det väl full fart från halv åtta som på dagarna innan.
Som sagt nu blir det pyssel, Lets dance, film, massa godis å chips! Very nice!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nästa gång det är sportlov hos er kommer jag ner!

2009-02-26 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0