Mitt tudelade söndags sällskap!

Som vanligt ringde klockan ilsket klockan kvart i åtta. Här tar vi inte hänsyn till att det är söndag inte. Vid tolv roade jag, Louise, Martin och Karin oss med att klättra! Riktigt kul och riktigt svårt. Det kräver en jäkla muskelstyrka att ta sig upp! Grymt bra avbrott i tenta plugget! Tackar Matin för att han tog med oss dit!!






Mitt eftermiddags sällskap är lite lugnare, lite mer tanke krävande... Ja bilderna nedan visar vem jag ska hänga med!
Detta blir ett kort inlägg, men bilderna visar ju vad söndagen gick ut på!


Om jag hunnit långt med pluggandet så får även jag kolla på film, söndags tradition, hos M o K idag. Har jag inte gjort min läxa får jag nog stanna hemma och plugga. SÅ om jag slutar skriva nu så hinner jag kanske.

Ciao, från ett lika soligt Kalmar som igår!


Kommentarer
Postat av: louise

vi e sååå jävla grymma yes!!! e helt slut nu o du e stört bra som pluugar så bra!!! e så stolt över dig.. plugga på nu så att du kan följa me o kolla på film sen.. Puss min kärlek.

2009-02-15 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0