Lööve and snow!

Började dagen BRA! Pluggade nästen 1,5 timma innan Louise vaknade! Köpte frallor å käkade frukost. Sen hann jag plugga lite till! Vi tog oss ut på en lååång promenad! Det är alla hjärtans dag idag, och jag har köpt en bakelse till Lousie. Fin present va? Närmare hjärtat kan man väl inte komma än magen?! (Genom att hon äter sin present... höhö!) Men bakelsen är GRÖN och korten från promenaden är i svart vitt å blått = matchar inte överhuvudtaget. SÅ bakelsen fick ett eget inlägg längre ner, haha!!
I alla fall vår något snöfyllda promenad! Solen skiner verkligen! Jag är så glad!

















Ganska nice va?!
Det var otroligt skönt och jag kan nu med gott samvete sätta mig och läsa igen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bergströms

Stoooor kram på Happy Valentine Day!!

2009-02-14 @ 20:05:49
Postat av: Moster Lisen

Hallöööv.. på Alla Hjärtans Dag!

Vackra och härliga foton!

Måste bara få säga.. Ni har verkligen "äktenskaps-tycke", Louise och du..:)

Ha det så gott och var rädda om varandra!



Kram från mostra di..

2009-02-14 @ 20:20:52
Postat av: Mille den starke :D

Värst vad louise har blivit en stekare , håret bakåt och solbrillor . Hoppas du har det lite bättre än bäst syster :)

2009-02-14 @ 22:52:41
Postat av: Fia

Vad härligt det är när hela släkten (både Louise och min!) kollar min bloggen! Det tycker jag om! Det blir roligare att skriva när jag vet att ni läser den!

2009-02-15 @ 14:59:37
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag läser allting i efterskott, men vad härligt det ser ut med era prommenader. Jag tycker det är omöjligt att få med sig pudding ut och prommenera och det är så trist att gå själv.

2009-02-17 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0