Longtime ago...

Igår blev det "Mollys" och ett par öl. Det var gott, ett par veckor av torka och sen ett par bira... mmmm! Det sjuka är att jag har huvudvärk idag, så kan det gå när man är ovan... En gång i tiden, cirka sex sju år sedan har jag minne av att jag kunde tre öl tre dagar i veckan utan att det blev såna här konsekvenser som huvudvärk. Men tiden går. Det är uppenbart och blev det ännu mer när jag pratade med två gamla kompisar på facebook.  Den ena var en tjej som jag gick gymnaie ettan med i Nyköping. Vi började på Hotell och Restaurangskolan 2000. Haha, allstå det är 9 år sedan jag började gymnaiset. My God! Den andra tjejen var min äldsta kompis jag kan komma på. Henne blev jag kompis med när min familj flyttade från födelseorten Uppsala till Bettna. Vi konstaterade att det är 20 år sen vi lärde känna varandra, 20 år.... Tjugo år, det är lååångt tid för en liten tjej som mig. Karin som hon heter har gift sig och skaffat barn. Ligger i lä. Tjejen från gymnasiet har gärna två barn... Där ligger jag verkligen efter. Hon skrev "du är en sån som ska göra karriär va innan du skaffar barn?", å det är ju sant! Jag hoppas ju självklart på en lysande karriär med massor av pengar, den som lever får se!

Nu ner på stan för lite ärenden! Sen promenad i sooolen som visar sig idag med! Sen är det bara att fixa å fäja inför besöket i kväll!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0