Det kändes bra...

Igår fick tapetrullar en helt ny betydels. Ringde min kära mor, som pluggat ett par år, och frågade efter tips på hur jag kunde fortsätta plugga när jag inte fick in mer genom läsning och antecknande... "Mindmaps" blev svaret och lösningen. Det var ett riktigt kanon tips, plötsligt fick jag svart på vitt att jag faktiskt hade lite innanför pannbenet.
 


Mina mindmaps blev stoora! Men det funkade och jag använde samma teknik idag på tentan. Så fort jag kom på ett ämne så skrev jag det på kladdpappret och vips så kom jag på massa saker runt omkring.

Det kändes bra idag på tentan. Jag provade alternativet: Skriva på alla frågor även om jag inte visste det exakta svaret, vilket jag sket i förra gången. Denna gång provade jag även alternativet: se till att plugga ordentligt innan tentan! Jag hoppas att det funkade. Känslan är iaf att jag kommer klara den! Känns så skönt! Sen kan man ju aldrig veta... men det får jag veta om tre veckor. Och skulle det bli omtenta så sitter ju kunksapen kvar denna gång...

Solen gick och gömde sig idag... trist när jag har tid att vara utomhus. Men jag får väl hitta på något annat... Vad nu det skulle vara...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0