Barnsligt sida - micket roliiigt!



Jag fick igår och idag utlopp för mitt barnsliga men även kreativa sinne. Vi har skickat paket till vissa valda delar av umgängeskretsen i utvalda delar av mellan sverige. Å eftersom de är barn så slog jag in paket åt dem! Nu tog jag inte kort på mina skapelser från igår men men... Trots mina jular inom handels med x antal inslagningar så tycker jag att det är sjukt kul att få slå in paket! Kreativiteten flödade, och jag blev riktigt nöjd med paketen! Tyvärr blev ju inte själv ytterinslagningen så sexig kanske. Reklam papper runt paketen och platspåsar runt (billigt, bra och återvinning istället för att köpa färdiga vaderade kuvert!!). Sen lägg till lite schysst beige bred tejp så är det klaart!



Så två familjer kan ju vänta sig ett sådant underbart vackert inpacketerat paket i nästa vecka!! (kanske avslöjande adress  på det ena)

I dag skiner solen! Jag blir på så bra humör! Känner mig som en kviga utsläppt på grönbete, nykär eller som ett barn på julafton. På tal om barn så kände jag mig som ett barn när jag cyklade till Pressbyrån tidigare, jag hade Jennifers cykel (hon är lååång)och satt å "vickade" från sida till sida när jag trampande. Men det bjöd jag på, för det är sooool ute!

I morgon blir det "parmiddag" med Sarajesper, Jenniferemil och Martinkarin! Som tur är, är det ett gäng riktigt sköna människor så "Svenssons" känslan av parmiddag kommer inte finnas, haha! Har ett lite problem som vi tänkte lösa genom att länsa källaren på hyllplan, vårt bord är LITET. Det går inte med 8 personer runt detta bort. Men det går att dela på och få i en iläggskiva, så snart ska jag smyta ner å kolla vad som finns. I skrivande stund kom jag på att vi bara har 7 stolar då en gick sönder på min klassfest här hemma (fy Johan, Lee och Tilde, fyyy)... hm shit, jag fick just ett par projekt. Men vad gör det! Det är ju kul, problemlösning gillar jag!
Nu ska jag på ha lunchdate med min tjej!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0