Vinter helvete... och lite glada saker!


Förlåt mig MEN nu finns det fan inga argument för varför jag skulle uppskatta snö .Det är kanske tjatigt men jag gillar den verkligen inte. Visst vitt är jätte fint, men grått är finare. Ja, det blir ljus av snö, MEN det blir ljusare av solen. Jag blir blöt om fötterna när jag går utomhus, det skulle jag hellre bli av turkost varmt vatten i ett land där SANDEN är vit. Humpf... Morr... Blä. Can't help it, men detta är inte min grej. Visst det kanske blir en vitjul med massa snö, jippiiie! Jag som ska köra 30 mil efter att jag slutat 19,00 dagen innan, jihuuu!

Nä ska det vara en vit jul så står jag hellre över alkoholen, det är min vita jul det!

Jag måste bara berömma alla de fina, underbara och ovärderliga människor som vi känner i Kalmar. Alltså alla de som ställer upp! Det är helt otroligt att man på lite mer än ett år har lärt känna så mycket bra människor som kan hjälpa oss. Är det inte katterna så är det däckbyten. En stooor stjärna i kanten till den vänner vi har som hjälper till! Det är så mkt värt att ni finns, ska ni veta!

Sen måste jag bara säga att jag nog har den  b ä s t a sambon! Igår bokade hon i mig på en fotokurs ivår. OCH det är inte i julklapp. (Louise berättade det när jag hade somnat typ, så det slog mig just att hon gjort det... Det är bra att vara lite glömsk för då får man ju överraksningar fler gånger om !!) Herregud vad jag känner mig bortskämd. Jag är SÅ glad. Det ska bli så kul att få lära sig lite knep, inställningar och få lite feedback (hoppas jag på, annars får ni vara det sen!!). Så även om jag är bitter över vintern så finns det så många bra saker just nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0