Promenadisch...



Fint fint fint, en lång promenad en söndagmorgon med familjen Gson/Pack. Så kan det så ut då. Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag egentligen är en kamel eller något annat djur som inte borde befinna sig i kallt väder. Fan, vad jag hatar kyla. Jag uppskattade dock promenaden, men vaffan ska detta skit väder vara bra för?!

När jag skulle lämna jobbet idag så hade det fryst både på utsidan OCH insidan på bilen. Det tog mig en kvart innan jag kunde köra iväg. Va?! Vad är det för vackert med det?! Efter den kvarten så var ju inte frosten borta, det var typ helt omöjligt att se hur jag körde.

Bakfyllan har lagt sig. Jag är lagom bitter på mig själv för att jag "såg till" att ligga bakfull en hel dag. Helt i onödan. Helt värdelöst. Inte värt det helt enkelt. Så hela lördagen "poof", borta... Men nu är det tre dagar fulla med arbete innan det är dags att ta gula faran hem till Bettna/Nyköping. Det ska bli kuuul! Alla syskon på ett och samma ställe.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0