Pappa kan!



Detta är nog den underligaste/sneda/fulaste gran min kära far någonsin släpat in i huset i Bettna. Julen 07 underverk. Herregud Pappa, du är ju i vanliga fall estetisk. Hahaha! Julen blev ju jätte bra ändå... Får se hur julgran09 ser ut!

Jag kom på att jag har ett gammal konto på bilddagboken.se. (Stina, Cissi, Nathalie och min gamla lägenhet florerara mkt på de bilder, heter FiaGson där...) Där fanns en del bilder från 07 och början av 08. Bland annat på den underbart fina granen! Kul!

Jag hittade också  kort från pappas 50års middag som jag inte har sparade på datorn, tack internet! Familjen "vi-är-så-roliga" Gson, hade självklart ett tema, rött och svart. Kläder och dukningen. Och nog följde vi det! Haha, kolla mattan på familjefotot, tom mattan matchar...




(Slut på nostalgi...)

Det tycker jag är magiskt bra med internet, för vissa av de bilderna som ligger där är spårlöst borta. Jag vet att jag sparade en del bilder på min brors dator, som självklart kraschade, så de finns ju naturligtvis inte kvar där. Men när man sparat som på nätet så ligger de kvar så fint där! Sen är det väl mindre kul om felplacerade bilder aldrig går att ta bort från nätet.

Idag är en dag alldelse bra för att sitta på bibblan och frysa. Inte nog med att det är kallt ute det är kallt inne. Nä, inte miin grej överhuvudtaget. Skönt att jag bosatt mig relativt långt söder ut så vinter är ju ingen varga variant här inte. Jag vet att det är snö i Nyköping, stackare...

Jag får jobba ganska mycket nu innan jul och det ska varvas med plugg. Det ska funka! Men med musik i öronen och cost-benefit analyser i mängder för ögonen, så ska nog denna dag rulla förbi.

Ikväll är det nog glögg på menyn igen, jag gillar att Louise gillar att gilla glögg denna jul!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: stina

vilken fin familj, ja hoppas att jag också får så många barn och att de är lika söta som ni!!

2009-12-15 @ 10:57:49
Postat av: Fia

Vad gullig du är! Jo visst är vi söta, på bild iaf... Höhöhö, vi är kanske inte bara söta. Det kan vara jobbigt med fyra barn Stina!! (Det vet väl du med :) )



Men fortsätt producera du! Du gör det ju billigt för mig, tack! Du kanske kan skaffa några barn som jag inte tycker om och måste ge presenter till?!

2009-12-15 @ 11:25:10
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0