Neråsåatte...

Igår smög det sig in lite textil på vikingavägen 25, inte hos grannen då utan hemma hos oss såklart!
Jag piffade 'tet lite i köka, va! En hissgardin hittade dit. Blev faktsikt lite mysigt, och även godkänt från regeringen! Bra det!


Idag smögs sig ytterligare ett par dojjor in i mitt liv. Det gillar vi! Lite snyggare denna gång om ni frågar mig. Bra pris var det på dem också, helt plötsligt fick mellandagsrean en ny betydelse för mig! Sen var det inte så satans mkt folk i Kalmar centrum, så jag stod ut att gå där en liten stund. Det smög sin in lite pärlor med. Självklart är det super-super-mega-äkta pärlor. Med tanke på dess storlek så skulle jag absolut inte ha några problem med att betala för dem... De är till nyår, kommer ju vara så fin så fin.


Nej men annars när jag inte slutat klockan halv åtta, åkt hem och så så tvättar jag och lagar mat och bloggar. Fii fan vad jag är effektiv. Snart är det taxiverksamhet som gäller och vattning av FinaLinas blommor. Hon behagar nämligen inte förgylla Kalmar med sin närvaro under "lovet".


Så vare väle med det då!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0