Lunchning mä FinaLina!


Bara för att det var så trevligt så gjordes en favorit i repris. Några timmar senare så var jag tillbaka på Hamnkrogen men i ett annat syfte. Eller ja lite liknade syfte. Denna gång lunch med FinaLina! Även lunch gick alldeles utmärkt att äta där!

Vi hann även dra en vända på ica och systemet. Nu är det snart dags för julfest här hemma. Allt handlat och klart. Nu väntar bara tillagning av diverse mat och ett antal gäster. Själv tänkte jag dra och jobba i morgon så min partner in crime får styra här hemma. FAST just nu, vilket gör mig väldigt sugen på att fottsätta att surfa, väntar en veckas disk efter tre person, skit kul verkligen. Ska väl hinna städa resten av lyan, så jag drar nog mitt strå till stacken jag med inför i morgon! Det ska iaf bli kul att ha lite människor här i morgon!

Suck, bye blogg, hello dish...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0