Louise har träffat ny...

Jag har något att förtälja, Louise har träffat en ny. Japp, det är så...

Hon kallas DJ. DJ liksom vad är det för jäkla namn... Mörk, högljudd och märks. Tvärtemot mot mig... Hon ska tydligen bo här också. Ja hon har fått en plats i vardagsrummet. Ett hörn. Det syns och känns. Det känns i golvet när rytmen av henne härjar i lägenheten. Helt sjukt, men sant. Men ändå är jag inte arg.

Ja men vad ska man göra när hon till och med betalat för henne. Liksom vad ska jag säga, Louise har sparat och nu är hon här... DJ är en alldelse sprillans ny dj utrustning som Louise köpt. As coolt och hon är JÄTTE GLAD!



Tack vare Louise nya kärlek så måste vi möblera om. Vi var och köpte ett nytt "bord" till DJ. Eller snarare ett så kallat toalettbord från IKEA. Perfekt färg, utförande och design! Men det var en resa att få hit det. OCH DEN SOM NÅGON SIN SÄGER NÅGOT OM ATT VÅR BIL ÄR LITE, KOLLA IN DETTA!


HA! Ett paket son är cirka 2 meter långt och 45 cm meter brett plus två personer i bilen. Det ni. Ville bara hävda mig lite. Inte fan behöver man en audi/saab(familjebil för att handla på IKEA, det går lika bra med en Ford KA, bara så ni vet...

Sen skulle ju skiten sättas ihop. Vi delade upp familjen i två. Louise höll sig bort, lika bra, och jag satte ihop möblen själv, som vanligt. Det bästa samarbetet!



Sen tills lut var den på plats. Blev väl riktigt snyggt.


Nu är det full övning för Louise. Hon sa för en stund sen, "du inser va att det aldrig kommer vara tysta va?!". Jag får väl stå ut med det då! Allt för dig stumpan...

Lousie fick ju en LP spelare av mig i julklapp, som hon för hoppningsvis kan koppla till DJ. Hon fick även hörlurar ala DJ version. (hon har hittills inte fattat hur de funkar eftersom ljudet låter i HELa lägenheten, hahah!. Eller så vill hon bara förgylla min veárdag med musik, lovely!!)

I morgon har vi årets sista dag. Herregud. Jag ska jobba. Sen blir det fest hos Helena och Ali. Det är något jag ser fram emot, urgulliga människor det där! Det kommer bli kul, alla ska ta med sig en maträtt från oliak länder så den kommer bli en buffé utan dess like!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack du bästa :)

Roligt att se bilder, kan tänka mig att Louise spelar för fullt hah :) Hälsa henne! <3

Gott nytt år! :D

Kram<3

2009-12-30 @ 20:49:18
URL: http://josefin.blogg.se/
Postat av: Bergströms

Gott Nytt År!!!!! Kram från oss i Åre!!!!!

2009-12-31 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0