Ljusstad...

Är det någt Kalmar är bra på vintertid så är det att sätta belysning istan, på hus och i träd. På vissa ställen kan jag väl få känslan av att det blir lite mkt, men många delar av stan är riktigt fina!




Jag känner mig som en liten turist när jag går runt och fotar, men det gör väl inget. Frågar någon för jag väl säga att jag bor i södemanland och att jag aldrig sett en sån fin stad!

Ibland är det skönt att äta lunch själv. Speciellt när man då kan välja precis vad man vill. Mitt val denna dag är pasat (fjärilar som är av någon magisk anledning den godaste pastan enl. mig), smör och ost! Det måste ju ändå vara hela näringskedjan i det eller?! Lägg till lite salt så är det komplett!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0