Lite trött i mössan...

Nu sitter jag här lite bakis och skakis efter en händelserik kväll. Blev utbjuden igår, inte illa. Det blev herrgård-kinsresturang-kvartetskrog-restaurangen igen. Den var lika gott igår som förra gången vi var där. Vi hade mysigt! Sen mötte vi upp Signe och fick i oss några öl... Promenaden hem var ingen för mig. Av flera anledningar, ex: snön. Det värsta är att biljävlen som vi var tvunga att ta ner på stan igår, latmaskar, stod av någon konstig anledning kvar idag. Ingen hade kört hem den... konstigt. Så jag pulsade ner på stan för att hämta den, jävla snö...

Jag fick lite hemlängtan idag. Jag kände att idag har det suttit fint med en fika på Hellmans. Det är det mysigaste fiket i Nyköping. Sommar och sol och sitta på deras innegård. Jag längtar efter sommaren!

Jag skulle visserligen kunna tänka mig att sitta i glashuset nu när det är snö. Men jag får en snabbdos av Nyköping snart. Tre dagar. Fram och tillbaka. Men det brukar räcka för att stilla mitt Nyköpingsbehov!

Idag är en dag som kommer tillägnas soffan. Fast jag måste ner på stan, igen för att hämta kort som jag har framkallat till bossen. Så det är bara ut i snön igen. Sen ska jag hämta hem min sambo också, hon jobbar idag och jag i morgon. Vi går verkligen om varandra hela tiden. Längtar till julen, lediga i tre dagar ihop, alltid något.

Okej soffan here i come! Vad lägligt att Bonde söker fru repriserna är nu. Jag missade ju sista avsnittet igår...
God helg, gott folk!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar våra fikastunder på Hellmans!! :0)

2009-12-19 @ 15:53:20
Postat av: Fia

JAG med!

2009-12-20 @ 19:00:35
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0