I give up, and it didn't take so long...

Hahaha, tack för kommentarena på mitt "hej då" inlägg, vilket jag nu tagit bort. Jag får helt enkelt fortsätta blogga. Inte vill jag förstöra någons kväll nöje, och kan jag bidra till det får jag helt enkelt göra det, genom att blogga. Och mina kära Nyköings vänner vill uppdateras, så jag tar på mig uppdraget igen att bli bloggerska.

Har inte alls varit på humör för någonting alls den senaste tiden. Det är olika saker som gör att jag tänkt till och undrar som alltid var i livet jag står. Vet inte vad jag ska kalla det, men känslan är underlig. Har försökt komma underfund med vad det är och har nog innerst inne tagit ett beslut om min situation, vilket jag besparar er till att jag bestämt mig till hundra procent.

Jag har hunnit vara i Nyköping på en tripp i veckan. Jag hann äntligen ta mig ut till NathalieEdwardoAxel för att få se deras nya hus. Jag har varit så nyfiken och nu äntligen vet jag hur de har det!
Den lilla pöjken Axel har ju börjat gå. VA?! Hur snabbt går tiden?! jag kommer ihåg när jag sent en kväll fick ett mess från Nathalie att han kom. Nu stapplar han runt i lägenheten och har minsann skaffat sig egna åsikter om hur hans kära mor ska behandla honom. Det är så kul att se, nu är det mer en liten person än innan! Ser fram emot fortsättningen på Axel sagan.




Mysig dag med lilla familjen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, jag vet att Louise tycker att han är lik mig men hjälp vad lik han är Edward på det där kortet! Det var mysigt att ha er här!!

2009-12-09 @ 13:26:58
Postat av: Fia

Det var så mysigt att vara hos er! Jag tycker han är en perfekt blandning mellan er både! Tack för ALLA kommentarer :P

2009-12-09 @ 13:52:50
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0