I andra hand...

Okej det kanske händer lite mer i mitt liv än att jag gnäller över mitt plugg. Jag fyndade faktiskt idag. Det har öppnat en ny secundhand butik i närheten av där vi bor. De hade väldigt mycket kläder och lite för lite möbler. Jag köper kanske inte så mycket kläder på såna ställen, men möbler har jag inget emot. När jag gick in där idag så stod två stolar och skimmrade med sina vita yta och trevliga prislappar. 30 kronor styck inte illa alls. Det blev väldigt fint i vårt kök! De nya stolarna passar mycket bättre stil mässigt med allt annat i köket än de svarta vi hade innan!



De är så perfekt slitna redan, presic som de ska! Nu ska vi bara få arslet ur och måla köksbordet. När nu det ska ske, haha! Vi har ju bara ägt det i fyra månader... Men vissa grejer tar bara lite längre tid att få ordning på.

Snyggt va?!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin Ekholm

Snyggt!! Måste besöka den butiken snart. Den ligger för nära för att man ska ta sig dit :)

Pratade med Sara och vi peppar som sjutton på juldagen. Blir vår traditionsenliga utgång på söderport. Jag, Annie, Sara plus några till är det än så länge. Ni är väl på??! :)

Nu ska jag och mamma på Coco Chanel, jag hoppas den är bra. Kram kram vi hörs!

2009-12-04 @ 17:48:31
Postat av: Cissi

Kul att du är tillbaka ;0)

2009-12-04 @ 21:44:12
Postat av: Fia

Karin: Gå dit, det är faktiskt helt ok! juldagen är vi i Nyköping... Så det blir tyvärr inget party med er. Sorry!



Cissi: ahahah ja visst är det ;)

2009-12-04 @ 22:51:33
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0