Gul(d) jul med Albrekts!

Det blev en trevlig kväll igår. Lite snabba ryck från att stänga butiken till att fixa fejan, borsta igenom fågelboet och dra på sig det svarta fodralet. Mycket riktigt hade jag klänning dagen till ära. Jag vet inte sist jag satte på mitt ett sådant plagg. Det har varit mycket annat men inte klänning. Men det lilla svarta har jag haft ett bra tag nu och jag tycker fortfarande om den, och faktiskt att ha på mig med. Så med mitt blonda hår, svarta fodral och alldeles för-höga-skaft-stövlar-för-att-ha-till-klänning for jag iväg till hamnen, och jag hann blev varekn utan mat eller glögg. (man kan ju tycka att det skulle sparat tid OM jag inte fotat mig själv genom spedeln som värsta fjortisen. MEN vad är inte ett bättre objekt än sig själv, lite tillfixad, hahahah BimboFia)


Hamnkrogen är ett väldigt mysigt ställe. Jag tror att det är ännu trevligare i sommar när man kan sitta på deras uteservering och äta, samtidigt som man kollar ut över ölandsbron (och något slags sågverk och en stor silo, precis som i Nyköping).
Lite bilder på alla brudarna Albrekts:




Ja första julbordet avklarat, check!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

WOW!

2009-12-11 @ 16:12:43
Postat av: Fia

Hahaha!

2009-12-11 @ 16:56:23
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fiiin!

2009-12-11 @ 19:01:28
Postat av: Fia

Tack gulliga!

2009-12-11 @ 19:04:31
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0