Gott nytt år allesammans!

Kolla vad fin hon är... DJ. Det är verkligen skit svårt att "DJ:a". Testade lite igår. Det är ingen lek kan jag tala om... övergångar och skratcha på rätt ställe. Kul men svårt.


Undra hur många möbler man kan få in i en tvåa!? Jag tycker bara vi köper mer och mer men ställer aldrig undan något...Jag trivs SÅ bra i denna lägenhet. Det kommer inte bli lätt att göra sig av med den sen när det är dags att flytta.
Så här blev det i sovrummet:


Sängen hamnade framför fönstret istället. Det blev jätte mysigt och jag sov jätte bra!

Just nu håller jag på med något slags ätafrukost/göramig i ordning/fixa alla djuran/klä på mig/blogga... Jag vet inte hur jag ska säga att det går, men snart klar med allt. Det är bra jag börjar ofta med många små delar och vips är alla klara! Som nu!

Jag vill önska er ett GOTT NYTT ÅR!
Hörs och ses nästa år då min bloggläsare :)

Puss och kram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0