Flickan i mörkret, eller nåt...

Lördag lördag, underbara lördag. Vad gör man en lördag som denna. JO sover,äter åker runt i bilen och målar! Japp visst, Louise idé! Jag fick ju av min vän J en massa färger när jag fyllde. De har inte varit, fy på mig, så väl använda tyvärr. Har målet på den lilla duk som följde med i paket men sen inte mer. Det är ju lite så med mina små "hobbies" som jag skaffar mig. Gör saker ett par gånger och sen inget mer. Men ska kanske kanske hinner man lite mer kreativitet under våren, får se.

Ja detta blev det idag. En halvnaken springande tjej med lite svart kludd. Vem vet kanske är det början på en ny karriär!




Louise alster har jag inte sett ännu. Det kommer säkert under kvällen. det kräver tydligen visst förarbete, eller hur lilla hjärtat?!

Vi gav oss iväg till IKEA idag och kollade in hos brudarna på jobbet. De hade lite att göra och hela områdets parkering var välfylld. Så jag tror att det kommer igång nu! Men som sagt jag kommer inte handla på helgerna...

Idag blir det lugna gatan. Vette 17  vad som händer... Men det är skönt! Helg helg helg!

I morgon däremot är lugnet slut. Vi ska bli tonårsföräldrar i en vecka. Vickevire kommer hit från huvfudstaden och ska bo hos. Han har praktik en vecka, och vi får äran att ta hand om honom! Han kanske tror att han ska ha en lugn och skön vecka, men ska nog se till att han har göra :) !! (Eller vad har hans mamma för önskemål?!)

Tillbaka till konstnärskapet!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emily

Snygga tavlor! Sign me up!

2009-12-05 @ 21:17:52
Postat av: Fia

Ska bli :) !!

2009-12-05 @ 23:24:32
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Helene Elf

allvarligt mammas ådra tror jag.. inte lätt o måla en kropp... nice :) go for more!

2009-12-06 @ 17:27:42
Postat av: Fia

Jo det är det nog. Vi alla ungar fick väl lite "skapande" i oss!

2009-12-06 @ 22:15:12
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är så roligt med dig Fia för du kan liksom allting :o)

2009-12-09 @ 13:31:22
Postat av: Fia

Nathalie: ingen dåligt komplemang, TACK! Kan lite om väldigt mkt... :)

2009-12-09 @ 13:54:43
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Maria L

Imponerad! Tjusigt! Stor julkram!

2009-12-15 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0