Den bästa den...




Tillbaka till Kalmar, tillbaka till verkligenheten och tillbaka till vårt zoo. Jennifer kanin bor här just nu. Alltså tre monster...

Julen har varit SÅ bra! Nog för att det är en bit att åka klockan åtta på kvällen, men det har varit värt det! En hel dag med familjen Gustafsson och en hel dag familjen Pack. Snö, Kalle, julklappar och charader. Familjen G-son är nämligen väldigt bra på charader. Vi har tydligen gjort det sen jag var fyra fem år gammal. Tyvärr är det tabu att fota då, men kul hade vi.


Det blev en MASSA ät och umgås. Precis som julen ska va!


Tyvärr finns det inga bilder från mitt julfirande med familjen Pack. Där blev det ännu mer ungänge, mat, mys och julklappar. Ja herregud vad jag känner mig bort skämd detta år. Kläder, locktång, pengar, ramar, parfymer, duschlotion, stativ till kameran och till mina tavlor. Ett coolt fat av "björkbark". Ja jag har säkert glömt en massa, men jag är så glad.
Denna fick jag av min tjej! NICE!

Lite andra klappar,

Min kära mor (tomten) har en grej med strumpor, det delade hon med sig av till alla ungar, Mina föreställde mimmi i en alldeles prick omgivningen, tack tomten. De kommer passa in bland alla mina andra vita och svarta strumpor, haha!

Igår var det lite allmänt rundåkning. Nathalie/Axel/Edwrad, farfar, syskon... Och avslutade med de trevliga trettio milen hem. 'men nu är man hemma igen. Har redan hunnit jobb så allt är som det ska! Imorgon måste jag ta itu med det som kallas plugg och det jag har förträngt en stund. MEN nu ska jag ta tjuren vid hornen och sätta igång!

Hoppas alla har haft en lika bra jul som jag!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria L

God jul! Här vi hade vit jul fram till julafton men sedan dess har regnet skvalpat bort den vita fina känslan...nu får man trösta sig med att äta upp julbordsrester och julgodis fram till nyårsfesten! Stor kram!

2009-12-28 @ 00:21:46
Postat av: Josefin

Jag ville träffa dig igen :/

2009-12-28 @ 11:29:11
URL: http://josefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0