Jul jul, lite tidig jul!

Nu är det vecka igen och jag har tid för bloggande! Helgen sprang iväg. Jag jobbade båda dagarna och julbordade mig lördag kväll. Några avhopp blev det men vi hade bra trevligt ändå. Några tappra sjuklingar tog sig hit trots hostande och snörvlande. Det blev ett väldigt bra julbord!


Bra gjort iallihopa!
Vi fick plats i vardagsrummet, bra med ett stort sådant!


Vi började denna vecka med strömavbrott. Kul att vakna och inget funkar. Men det löste sig tydligen under dagen. Läskigt vad man är beroende av el.

Jag tror att jag åt det starkaste jag någonsin ätit. Jag fixa thai mat och hämtade min kära sambo på jobbet och sen drog vi hem å käkade. FY FAAAAN, så jävla helevetes starkt maten var. Det var verkligen helt sjukt vad starkt det var... Den lilla söta thaidamen i vagnen kollade lite skeptiskt på mig när jag valde två rätter med "tre chilli" på. (Vilket betyder mkt starkt i henne thaivagn).
Å dra åt helvete vad det var tre-ordentliga-chilli styrka. Men jag åt mig mätt, och tungan är nästan kvar.

Nu ska jag kanske kolla lite på mitt plugg, eller så ska jag titta på alla svenska hjältar som finns. Det är nog ett program jag aldrig hamna i, bitter, ego och självupptagen som jag är, hahahah!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Släkten söker och släkten finner :)

2009-12-14 @ 23:32:26
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Fia

Japp och du hittade mig! Bra gjort :)

2009-12-15 @ 10:50:45
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0