Down town for some coffee!

Fika på stan med bill och bull! Lägg märke till Viktors hållning, stackarn kommer bli kutryggad av sin telefon. Kan man stämma mobil tillverkaren för "puckelrygg"?! Säger det mest för att retas, vi hade en msyig fika på stan!



Vi hann köpa en julklapp också. Nu är det bara en liten person kvar, sen har vi hunnit med alla julklappar! Känns gött faktiskt! Eller jag har iofs alla julklappar till Louise kvar. men jag vet inte var jag ska lyckas gömma dem ändå fram till jul. Hon är ju bra nyfiken och jag litar inte på att jag kan få gömma dom ifred. Jag har ganska klart för mig vad jag ska köpa. Nya stumpor, underkläder och dusch kräm blir det! Det är ju sånt som alltid går hem och går åt! Det kommer hon bli så glad över. Sen tror jag att hon ska få en presentkort på "plantagen" eller blomsterlandet och ett presentkort på ica, eller ikea kanske. Det är också såna saker jag vet att L skulle uppskatta väldigt mkt, höhöhö!

Jag vet knappt vad jag själv ska önska mig. Har inte andra svårt för det med. Alla prylar jag vill ha har jag redan känns det som och annars ser vi till att köpa det. Jag vet inte, en nya bil kanske... Fast det som hade varit underbart hade varit att få pengar till en resa, inte hela resan kanske men ett bidrag. Jag skulle verkligen vilja åka till solen. Men vi får se vad tomten kommer med iår!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: xoxo

håret e rakt upp iaf^^

2010-01-05 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0