Vitlök, honung och ingefära...

Jaha första dag efter semester och jag ligger sjukt. Shit kul kan jag inte kalla det. Var tre timmar på jobbet idag, kände mig lite krasslig och frusen, fikade med mina kompisar... sen när jag kom hem började jag frysa massor. Tog ett bad, och kröp ner i sängen... Visst jag har hunnit blogg nu i cirka två och en halv timma men jag hade lite annat jag hellre ville göra...

Jag inser ju själv att badvattnet ser ut som en stor strid ström av mens eller som om jag har tagit livet av mig i badkaren, MEN så är INTE fallet, utan jag har använt en av de badbomber jag fick när jag fyllde! Vattnet blev helt rosa och luktade gott!!
Jag träffade även min käre kompis som pluggar till sjuksyrra, "ät vitlök, ingfära och honung" "sov mkt och länge..." och det har jag gjort. Eller jag har satt i mig vitlök, jag är så glad att jag just nu endast har katterna hemma... fatta rå vitlök (2 klyftor) på macka, hehehe. Honung har jag fått i mig, ingefär nope. Men sova spar jag nog till kvällen!

Ja så kul är det i Kalmar. Skolan börjar i morgon, jag jobbar i veckan och tvättstugan full med tvätt plus en massa intressen att ta tag i... men vi drar till med en lite influensa. Why not!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0