Inte så mkt Grand för mig inte...

Tiden bara flyger i väg. Kan ju säga att vi har semester! DEt märks då man inte riktigt håller koll på dagarna.

Men en dag kommer jag ihåg och den är tisdag. En och en halv dag kvar som ungdom... tisdag är jag dam! En 25 årig dam mitt i livet som inte vet alls vad hon håller på med. Folk säger plugg, och det är väl bra!

Har ändrat mitt "program" nu, ska inte gå Health management längre, utan har valt att läsa mer inriktat på ekonomiämnen, tror det kommer passa mig mkt bättre!
Men det är fortfarande bara ett och ett halvt år till examen,men en examen som passar mig bättre!

Vi har semesterat lite iaf. Hahah igår fick vi för oss att ta oss till Växjö... Vad vi skulle göra där är ingen som vet men nu har vi varit där, kolla runt, druckit kaffe och åkt hem... Idag blev det en sväng på Öland, dt gick bra det med. Men jag är bra trött, och mätt... Vi käkade kroppkakor.

I morron ska jag bara njuta av min sista dag som 24! På tisdag blir det födelsedagsfest, nice!

Hahaha, fick mig just ett gott skratt, jag pratar med en kille som var med i "glasögonfinalen" förra året. De bodde 30 minuter utanför Stockholm på hotell, där försvann min tanke om att få bo på Gran Hotel... Hihih... Jaja det ska bli kul iaf! Men de hade gratis taxi till hotellet, hahahah inte illa!

Så kan det vara!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0