This was my b-day!

Min födelsedag blev riktigt lyckad! Efter att jag väntat en stund eller flera på att Louise skulle komma hem från "sina ärenden", så var det värt väntan. Min lilla tjej kom hem, knackade på dörren, vilket gjorde att jag fundera på varför jag skulle ligga i sängen, hör kanske till...  Men världens största paket! Jag fick en fotoskrivare! Grymt och gött! Och frukost såklart!!

Dagen rullade på väldigt snbbat, Louise och jag fixade en massa mat... Vi var klarar I TID, duschade och fräscha. Vette fan vad som hände. Sen kom en folk skara! Lite vänner, kollegor och respektive! Jag är väldigt glad att alla kom, det var några bortfall, men  det kommer fler födelsedagar!










Ett glatt gäng! Jag en massa fina och bra saker! Ramar, målarset, orkide, badbomber, armband... har redan prov målat. Jag fick akryl färg denna gång. Förra gången jag skulle bli konstnär så köpte jag oljefärg och den torkade aldrig så jag hann tröttna, haha... Folketstannade en stund in på natten. Trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0