Familj, konst och mat!

Lördag morgon var första gången på ett lååångt tag, kändes det som, jag ställde klockan. En snabb frukost, en snabbstäd av lånelägenhet, in i bilen, hämta Jonte i Norrköping, snabbt ner till Kalmar... och sen väntade vi... på resten av familjen som skulle komma. Vi visade Jonte stan och sen blev det fullt hus hos oss! En mamma, en pappa, en syster, en bror och en liten bror till! Jag blev firade ytterligare en gång... Gummistövlar, parfym, prenumeration på fototidning, skit coola byxor (som jag ska visa när jag gått ner "semester-knubb-kilot") och blommiga aldelles egna arbetsverktyg till trädgården! De kommer nog bäst till användning i vår... Men gummistövlarna har jag redan använt! De är av "city-modell" lite chickare än de vanliga gröna från Tretorn, ha ha!



Min käre far fick en lite inspirationschock av att ha Louise t-shirt på sig. Han kom in med hänge på sina jeans, vilket resulterade i att Louise dressade upp honom ordentligt! Vi andra skrattade... Kolla pappas nöjda min!


Hahah ja det 'är humor!

Självklart blev det en liten tripp men kulturinslag. Pappa/Jonte tog slottet, Mamma/jossan/Fia kalmar länsmuseum och Louise/Mille carlings för inköp av byxor.


Mkt skratt, pratt, mat, lite inslag av vin och promenader (det lät som en kontaktannons...) innehöll deras vistelse!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0