Egooo...

Jag var och fixade brillor till finalen idag. Har tyvärr inga foton på det ännu men de andra som jag hade i deltävlingen har jag cirka 400 kort på. Louise fotade mig idag, för på galan ska vi ha varsin presentationsfilm med fyra foton. She is good my girl! Kolla själva!







Ja det finns som sagt ett par till bilder... men vi är inte klara ännu! Det är så kul med nya kameran, bilderna blir ju lite extra bra. Självklart är ju själva objektet outstanding, men kameran hjälpter till lite på traven :)

Nu är det tillbaka till singstar, vad annars?!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅÅ fina ilder på dig! Hoppas du vinner !! Kram

2009-08-17 @ 21:49:57
Postat av: Anonym

Dom tre sista ska vara med :) / mille

2009-08-17 @ 23:01:00
Postat av: Anonym

Nää , inte den högra utav dom som sitter ihop , utan den tredje uppifrån haha / mille :D



Fina bilder btw

2009-08-17 @ 23:02:08
Postat av: Karin Ekholm

Du är grym!

Du kommer vinna. Jättesnygga biler!



Hörs i veckan. Länge sen! Vi kommer till er ;) haha



2009-08-18 @ 13:40:57
Postat av: Fia

Tack tack tack!!

Håller tummarna för att domarna också tycker att jag ser bra ut i brillor!

2009-08-18 @ 17:49:00
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0