Plutten Viggo och knottet Axel!

Efter födelsedagsfirande och en 30 mil lång biltur senare fick vi äntligen träffa Viggo... Söta söta lilla knyttet! Han var så liten så liten. Det var nog bland de lugnaste ungar jag träffat. Hans mamma fick väcka honom halv elva på morgonen för att han skulle gå upp, och han låg så snällt i sin vagn eller någons famn när vi lite äldre satt och garvade och käkade, bra jobbat Stina och Billy!





Louise blev lite förälskad, hon brukar bli det. Jag blev mkt förälskad i den lille... Vi brukar i sådana sammanhang börjar "när vi skaffar barn..." "...åh tänk om vi hade en sån liten...". Men sen kommer vi hem till Kalmar och då är det som bortblåst.

Jag kan förstå att par som umgås med varandra skaffar barn relativt nära varandra. Fasiken man bli ju helt trollbunden av de små. Tur att varken jag eller Louise har snopp... kunde blitt barn då jööö.

Vi hann även träffa ett annat litet troll, Axel. Även trollets mamma Nathalie. Tyvärr har jag inte kort på detta men Louise och jag satt med varsin unge i famnen och en latte i handen. Vi kan vi med! Tror Nathalie har förevigat detta! Men det var lika mysigt som vanligt att få träffa min tjejer och deras knott! Vi blev bjudna på mat hos Nathalie och Edward... Vi blir bortskämda när vi kommer till Södermanland...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0